Inplannen afspraak herstelling

Ondanks het feit dat u met een toestel van Junkers Bosch gekozen heeft voor revolutionaire, hoogwaardige kwaliteit kan het voorkomen dat uw toestel in panne valt. In veel gevallen zal uw installateur u kunnen helpen het probleem op te lossen, maar soms is technische ondersteuning van Bosch Climate Service nodig. 

Voor klanten met een onderhoudscontract van Bosch Climate Service hebben we het traject om problemen aan het toestel op te lossen nog makkelijker en sneller gemaakt!
Met uw klantnummer en inlogcode die u van ons heeft ontvangen heeft u toegang tot onze web booking voor herstellingen, waar u het probleem online kan melden en indien nodig meteen een afspraak kan maken.

Wat zijn de voornaamste voordelen van webbooking voor herstellingen?

  • Op basis van uw toestel en de aangegeven storing geeft de applicatie, indien mogelijk, één of meerdere hints (met handige afbeeldingen) die u kunnen helpen het probleem snel zelf op te lossen.
  • U bent niet meer afhankelijk van kantooruren en maakt geen telefoonkosten voor het melden van een technisch probleem en het maken van een afspraak.
  • Het melden van de storing en het maken van een afspraak gaat erg snel, omdat de meeste gegevens vooraf ingevuld staan.
  • U ziet meteen welke dagdelen er beschikbaar zijn om een technieker met de juiste technische competenties bij u langs te laten komen.
  • U kan uw afspraak online eenvoudig weer wijzigen of annuleren.

Dus valt uw toestel onverhoopt toch in storing?

  • Vind de inlogcode en uw klantnummer op de brief en/of e-mail die wij u eerder toestuurden.
  • Klik hieronder op “Inplannen afspraak herstelling” en log in met uw klantnummer en inlogcode.
  • Controleer uw gegevens en selecteer het probleem dat zich voordoet met uw toestel.
  • Lees de hints (indien van toepassing) en plan een afspraak mochten de hints u niet verder geholpen hebben.

Inplannen afspraak herstelling